Företagsgolf

Vi hjälper dig att stärka relationen till dina kunder och medarbetare

Företagsgolf på Arboga Golfklubb

Oavsett om ni vill tacka era mest trogna kunder, eller visa uppskattning för era medarbetare, hjälper vi er att göra det på bästa sätt. Hos oss kan ni spela golf, äta, tävla, prova på, eller varför inte nyttja vår simulatorhall? Det är viktigt för oss att ni får ut det ni vill av dagen, därför finns vi med er hela vägen när ni väljer oss för er företagsgolf, oavsett storlek på upplägg. För att lyckas på bästa sätt med ert event inleder vi med ett möte, personligen eller digitalt, där vi tar reda på vad ni vill ha ut av dagen. Sedan tar vi tillsammans fram ett upplägg som matchar ert mål.

Vad ingår som standard i ett tävlingsupplägg?

• Lottning och utskrift av startlista
  • Utskrift av scorekort
  • Banguide
  • Incheckning
  • Starter
  • Scorekortshantering och resultatservice
  • Tävlingsledarfunktion vid behov
  • Eventuella extratävlingar (t.ex. närmast hål)
  • Plats för skylt, flagga eller annan marknadsföring under dagen
  • 15% rabatt på artiklar i shopen till eventuellt prisbord
Kontakt

Erik Skeppstedt, Klubbchef Telefon: 0589-70 100, knappval 5 E-mail: klubbchef@arbogagk.se

Fler typer av företagsgolf

Den vanligaste typen av företagsgolf sker i tävlingsform, men det finns också andra möjligheter. Några av dessa är:

• Prova-på golf med vår pro (för dem som inte börjat än)
  • Spel med vår pro eller ett golfproffs
  • Företagsträning med vår pro
  • Clinic – allt ifrån närspel till det långa spelet
  • Simulatorgolf i vår golfhall (under offseason)

Givetvis går allt detta att kombinera med konferens i vårt konferensrum samt frukost, lunch, fika eller middag i vår restaurang.

Fler alternativ

Det finns mycket vi kan hjälpa till med för att ert evenemang hos oss ska bli uppskattad av deltagarna. Förutom allt vi listat tidigare gör vi alltid vårt bästa för att hjälpa er med allt ni kan tänkas behöva. Är det något speciellt ni vill ha är det alltså bara att fråga. Vi vill att ni ska vara nöjda med er dag hos oss!

Har du frågor kring golfen på Arboga GK?