Medlemmar spelar billigare i Golfhallen

På söndag öppnar golfhallen upp portarna för spel. Och ni som är medlemmar i Arboga Golfklubb har möjlighet att spela och träna till rabatterade priser. För att ta del av dessa ansöker ni om medlemskap HÄR så lägger vi till er så snart vi kan. Så fort vi godkänt er ansökan kommer ni automatiskt att få det lägre priset när ni bokar er tid i golfhallen. Ni som redan ansökt tidigare säsonger behöver inte ansöka igen utan ni ligger kvar som medlemmar i Matchi. Ni bokar som vanligt era tider i Matchi, antingen via app eller på Matchis hemsida.

En nyhet är att den Skytrak som funnits på bana 1 inte finns kvar utan kommer att bytas ut till en Flightscope, liknande de andra två, men den kommer att vara avsedd för träning då banan i sig inte är anpassad för spel som de andra banorna är.

Välkomna att träna, spela och ha kul i värmen inomhus i vinter.