Golfhallen öppnar på lördag med två nya simulatorer

Nu finns det tre stycken simulatorer att boka i golfhallen: två nya Flightscope och en SkyTrak. I Flightscope väljer du på ett flertal olika banor, spel på range, eller utmaningar. Att vi nu har två likadana och moderna simulatorer gör det enkelt för större grupper att spela mot eller med varandra med samma förhållanden, samtidigt. Testa under öppet hus på onsdag (läs mer längre ner).
Vår Skytrak är billigare att hyra och lämpar sig bäst till den som enbart vill träna, mäta slaglängd eller köra mindre utmaningar.

Bokning i Matchi
Precis som förra året sker bokning och betalning av spel i Matchi – antingen på deras hemsida eller i appen. Här söker du på Arboga Golfhall och väljer sedan vilken/vilka tider du vill boka. Varje bokning är 1 timme (du kan boka fler tider i följd samtidigt). Du kan max boka 14 dagar framåt i tiden via matchi. Vill ni göra en större gruppbokning längre fram i tiden kan ni göra detta genom att maila info@arbogagk.se. Bokningsbara tider är alla dagar från kl.7-21. Första bokningsbara dag är på lördag 3/12 då vi hoppas vara klara med nyinstallation och dragning av el och belysning.

Reducerat pris till medlemmar
Alla medlemmar i Arboga GK kan ansöka om medlemskap i golfhallen. Detta gör ni genom att ansöka via DENNA LÄNK. Så fort vi gått igenom och godkänt din ansökan kommer det reducerade priset automatiskt att visas när du bokar tiden i Matchi. Ni som ansökte om medlemskap i golfhallen förra året behöver inte göra detta igen.

Värdekort
Vi kommer att ha rabatterade värdekort på bokningar i golfhallen fram till jul. För 450kr får du 500 att spela för, för 850kr får du 1000kr att spela för och för 2500kr får du 3000kr att spela för. Dessa värdekort köper du i shopen under öppettider och de gäller under hela vintersäsongen, men priserna gäller bara fram till jul.

Öppet hus på onsdag
På onsdag 30/11 har vi öppet hus i golfhallen mellan kl.13-14 samt kl.17-18 för er som vill prova på våra nya simulatorer och för er som vill ha hjälp med att lära er bokningssystemet. Både Peter och Patric kommer att finnas på plats.
Välkomna!