Bokningsläge

Avbokning av starttid skall ske minst 30 minuter före starttiden. Ankomstregistrering måste alltid ske före din starttid. Den som inte är ankomstregistrerad före start får en straffavgift. Om receptionen ej är bemannad sker registrering i ”Min Golf Bokning”-appen eller i terminalen på tävlingskansliet.

Oförutsedda händelser och sjukdom respekteras som giltig anledning att ej komma till spel. Detsamma gäller ihållande dåligt väder och/eller åska. Kontakta alltid receptionen före din starttid för att meddela att du uteblir.

TJUVSPEL
Ertappas spelande gäst på Arboga Golfklubb utan att ha erlagt greenfee-avgift innan ronden debiteras han/hon dubbel greenfee-avgift och rapport skrivs till hemmaklubb och förbund.

Har du frågor kring golfen på Arboga GK?